17.8.05

Latest PCC adjudications


The PPC has rejected a complaint against the Sunday Telegraph that one of its reporters had engaged in subterfuge (in breach of clause 10 of the PCC code) after it was revealed that a Saudi-owned printing firm printed a BNP publication.

The complaint which also claimed that clauses 1 (accuracy) and 2 (right to reply) of the PCC code had been breached, was not upheld.

Details HERE

The PCC also rejected a complaint against the Derby Evening Telegraph that the publication of an address and inclusion of a photograph had been of privacy.

Details HERE

PCC Code HERE

No comments: