6.4.04

Costly comment as Mail pays out over Phillips claim

Insider gossip that cannot be substantiated comes at a price if you decide to publish it. The Daily Mail ran a story last October in which it claimed that Fiona Phillips - Eamonn Homes's friendly sofa companion at GMTV - was being squeezed out and having her pay cut. Not so it would seem and the beaming breakfast presenters are seen as the 'core strength' that attracts some 1.2 million viewers. So a pay rise for Fiona while the Daily Mail had to print an apology in today's paper and pay a 'substantial' sum to a children's charity. So the Mail's mistake has at least resulted in one charitable act.

No comments: